Podpořte nás

Terapeutická linka Sluchátko nabízí své služby zdarma. Mezi naše největší náklady patří mzdy našich terapeutů. Ty platíme z grantů a darů.

Co lidé získají díky vaší podpoře

  • Bezplatnou, jednoduchou, přirozenou, funkční a rychle dostupnou formu podpory, která nevyžaduje počítač ani dojíždění.
  • Pomůžete dostat psychoterapii i tam, kde nyní není – do okrajových lokalit, vesnic.
  • Potřebnou pomoc a podporu získají lidé, kteří nemohou z důvodu mobility na terapii docházet.
  • Pomoc těm, kteří se necítí být vhodnými kandidáty na psychoterapii, nejsou rozhodnutí nebo nechtějí obtěžovat.
  • Službu zajišťující klientovi anonymitu, což je důležité především pro lidi, kteří se obávají odsouzení okolím. Pomoc od psychoterapeuta, který se neskrývá pod anonymitou linky.

Jak nás můžete podpořit

Finančním darem

Bankovní účet u FIO banky, č. ú.: 39497595/2010. Informace o možnostech daňového zvýhodnění dárců najdete níže.

Aktivní účastí

Uvítáme zlevněné tiskové služby, poradenství v oblasti fundraisingu, občasné fotografické a grafické služby, distribuci letáků a další. Pro spolupráci nás můžete kontaktovat e-mailem: terapeutickalinka@gmail.com.

Nákupem u partnerů

Naše organizace dostane procenta z vašeho nákupu u partnerů givt.cz. A vás to nebude stát nic navíc.

Naši partneři

Nadace Krása pomoci

Nadace Krása pomoci je partnerem linky Sluchátko. S osamělými seniory pracuje každý den a vidí, jak je pro ně sociální kontakt mimořádně důležitý. Linka Sluchátko nabízí seniorům profesionální psychoterapeutickou pomoc. Věříme, že spojením zkušeností Nadace Krása pomoci a našich odborných služeb na lince můžeme přinést seniorům o trochu více radosti, podpory a méně samoty.

Nadační fond pomoci

Nadační fond pomoci je partnerem sbírky. Každý příspěvek navýší zlatým řezem, tedy krát 1,618. Provoz linky zahrnuje práci psychoterapeutů, supervizorů, technickou podporu call centra, koordinaci dobrovolníků, kteří na lince poskytují psychoterapii zdarma.

IPEX

IPEX dáva zdarma k dispozici služby virtuální ústřednu a aplikaci call centra k příjmu a obsluze hovorů. Umožňuje volání, kdy klient platí pouze cenu hovoru dle svého tarifu, zajišťuje evidenci hovorů a související technické náležitosti. Díky tomu je volání na linku velmi snadné.

Znesnáze21

Sbírka

Podpořili nás

Pro donory

Kateřina Novotná

602 347 475